Ik heb een betalingsachterstand
Wat nu?
U heeft van ons het bericht gekregen omdat u een betalingsachterstand heeft. Dat is vervelend en kan iedereen overkomen. Onze opdrachtgever heeft Credifixx Incasso ingeschakeld om ervoor te zorgen dat u alsnog betaalt. Hiervoor bestaan verschillende mogelijkheden en wij helpen u graag met het oplossen van de betalingsachterstand.
In de brief of e-mail die u van ons heeft ontvangen staat aangegeven hoe wij willen dat u de schuld betaalt. Betaling in één keer heeft onze voorkeur en bespaart u extra rentekosten, maar betalen in termijnen is in sommige gevallen ook mogelijk.
Samen bekijken we graag hoe de openstaande schuld voldaan kan worden zodat u snel weer schuldenvrij bent. Neem hiervoor contact op met de behandelaar van uw dossier. Dit kan per e-mail naar het e-mailadres wat op onze brief of in ons e-mailbericht wordt vermeld.
Neem in ieder geval meteen contact met ons, ook als u niet in 1 keer kunt betalen. We lossen het graag samen met u op!
Wat vinden wij belangrijk?
- Persoonlijke afhandeling van zaken
- Haalbare betalingsafspraken
- Volledige transparantie van de afhandeling
- Openheid over de status van zaken
- Gegarandeerd veilige betaling
- Respectvolle benadering